Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lelumpolelum | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.06.2006 @14:37:25 ostatnio na stronie19.07.2012 @21:48:24

WITAJCIE DIGARTOWCY

wkońcu kupiono mi kpmputer i moge byc tutaj razem z wami

napisałam tylko f. w nazwisku ponieważ troszke sie go wstydzę:P
ale nie to jest naważniejsze

UCZE SIE W WYZSZEJ SZKOLE ROLNICZEJ ale moja prawdziwą pasją
sa konie i projektowanie ubranek dla najpieknieszych istotek na swiecie czyli kotków brudasków.

jedno z nich mozecie oglądac na moim avatarku

FOTOGRAFUJE WSZYTKO od much, poprzez ająki pajęczyny i cudowne budynki które napotykam na mej drodze.

kiedys zamierzam zawodowo PROJEKTOWAć TAKIE SLICZNE I WYKFINTNE UBRANKA DLA KOIAKóW

LELUMPOLELUM - to moja zyciowa dewiza.!!!

miłego oglądania i zapraszam do komentowania
szczególnie panów

WASZA KICIA.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty10 komentarze181 posty na forum0

komputer / sprzęt
nie znam sie!!! ale jest super i nowiutki czasem sypia na nim

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JERZYN    20.11.2015 @22:03:26
Dziękuję za koment, dawno mnie niebyło
~chortaamorkipl    31.05.2012 @02:59:22
Doceniam twoje poczucie humoru,fajnie że się dobrze bawisz.Pozdrawiam))*
~BleckLadyy    27.05.2012 @12:01:09
no ok skoro tak uwazasz... ostro krytykujesz jak na tak slaba galerie i zero podstaw w dziedzinie fotografii a dziewczyna nie paczek tylko normalna nie wieszak
_______
obejrzyj moje prace + oceń te które Ci się najbardziej podobają + moja galeria nie ma tylko jednej strony...
~BleckLadyy    27.05.2012 @11:53:57
no to pojechales hehe skoro tak uwazasz... jakosc jest ok a dziewczyny nie obrazaj , masz kompleksy?!
_______
obejrzyj moje prace + oceń te które Ci się najbardziej podobają + moja galeria nie ma tylko jednej strony...
*dobryizly    19.05.2012 @20:19:51
wez Ty sie w koncu wyluzuj
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    19.05.2012 @20:16:31
boze jedyny
huliganie
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~Beosky    27.04.2012 @11:26:21
Uczę się DP i nie mam dobrych prac więc nie będę zaśmiecał. :P
!grzegorz8smy    27.04.2012 @09:18:30
nie okej..
~Aaliyah    07.02.2009 @20:16:41
hehehe
~JERZYN    07.02.2009 @10:17:08
wojny na digarty?, o czym ty mowisz, czy umieszczasz zdjęcia na digarcie aby się ścigac, czy uczyc i dzielic z innymi swoja tworczoscia, bo ja jak chce sie scigac, to w auto wsiadam, a tutaj konkursu nie widze, zastanow sie co piszesz. i jesli dajesz ocene slabą, to chociaz uzasadnij co jest nie dobre , bo jesli wszyscy takie oceny bedziemy dawac, bez uzasadnienia, to nikt sie nigdy niczego nie nauczy i caly portal traci swoj sens.
~zuz92    06.02.2009 @22:05:56
skoro sie nie znasz to po co komentujesz?
~Aaliyah    06.02.2009 @22:04:48
to modelka, ja wyglądam inaczej :P
~michufilip    06.02.2009 @21:44:35
Ekhm ... to ja podziekuje za ocene ...
_______
You'll Never Walk Alone !!!
~xCzarnaAureolax    03.02.2009 @15:27:45
dziękujęeeeee ;p
~lelumpolelum    02.02.2009 @23:44:59
ej hejka zrobilam pierwsze logow zyciu. dajcie opinie.
_______
kocham konie arabskie i polskie koty w ubrankach.
pozdrawiam cała biała podlaske
~xCzarnaAureolax    24.11.2008 @13:26:57
dziękuję
~alko    08.11.2008 @23:02:40
dzięki za ocenę
~smerfnaVada    30.04.2007 @23:42:58
szalenie mi miło.
_______

+Agrest    30.04.2007 @23:25:32
nie cierpie Białoszewskiego...
+Agrest    30.04.2007 @23:20:46
wg mnie to jakis dzisiaj nagle naskok na Białoszewskiego, zabawa forma, ale nie dosyc udana, nie zaskakuje... raczej krzyk gniewnego młodziana, ot poezja ktora "smierdzi jak gimnazjalista o zmroku"
za duzo emocji, za malo tresci
~muztaghata    29.04.2007 @23:22:08
gratuluję poczucia humoru.też lubię prowokacje i trawestacje
~mkubacka2    29.04.2007 @01:47:57
śliczne dzięki
~indienne    25.09.2006 @11:47:10
ale ja ją obejrzałam bardzo dokładnie. ale 4 zdjęcia to mało jest no. działaj.
_______
technika ważna jest tylko w sexie. w fotografii ważne jest uczucie ...
~indienne    25.09.2006 @11:10:02
_______
technika ważna jest tylko w sexie. w fotografii ważne jest uczucie ...
~larissa    25.08.2006 @13:09:07
niestety konie to nie mój konik....... ale napewno kogoś znajdziesz...... pozdrowienia
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt